Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.07.2007 23:21 - В началото беше...
Автор: romana Категория: Лични дневници   
Прочетен: 836 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 06.07.2007 00:07


Така, поемам си дълбоко въздух и се хващам за перото. Ще пиша тук. Всяка прилика с действителни лица и събития е случайна, но неизбежна. Аз не ви познавам и вие мен. Макар, че след като попрочетете оттук - оттам ще ви се струва, че сме стояли на две съседни седалки в полет Варна - Мюнхен. А може и така да е.
Нещо още не мога да се ориентирам. Къде са ви чашите за шампанско? Все пак прощъпалникът ми трябва да се отпразнува, макар, че на всеки две крачки се спъвам и продължавам крадешком на четри крака.
Хмм, нямала си баба белица, решила да си направи блог. Но пък се чувствам чисто по колумбовски. И все пак тя се върти, и Бранислав Нушич е показал дори как (бел. ред. - любим писател).

Пожелахте си музика -
U2 - I Still Haven"t Found What I"m Looking For

Защото са ми любимци още от когато си стояхме с Катя по цели нощи на масата в кухнята и си разказвахме живота, който сме имали и ще имаме. Тя нейния май го позна, ама аз моя си го смених n - пъти. А седем години назад ме върна онзи ден едно лично съобщение. Кой е Монио ли? Ами честно казано и аз не знам, но е мил. Хрис-то, Хрис-то, Хрис-то, се бунтува сърцето ми от няколко време насам.







Тагове:   Началото,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: romana
Категория: Лични дневници
Прочетен: 9236
Постинги: 2
Коментари: 0
Гласове: 18
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930